sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Hidas sunnuntai

Tänään oli mieletöntä luksusta kun vanha joogaopettajani piti tunnin minulle ja kaverilleni meidän olohuoneessa.

Olen myös lukenut taas kirjoja. Elokuvat joita olen viime aikoina katsonut ovat olleet niin huonoja, että silloin on hyvä vaihtaa kirjoihin. Suositelkaa hyvät lukijat minulle joitain loistavia kirjoja tai elokuvia? Pidän elämänkerroista tai oikeaan elämään pohjautuvista kirjoista. Myös kaikki kirjallisuus josta saa uusia näkökulmia tai tapoja ajatella, on aina tervetullutta. Kaikki oudot jutut tai mysteeritkin kuuluvat suosikkigenreihin.

Huomenna menen taas kirjastoon.



Paljetteja ja kimallusta. Kaikki kirpparilta.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En tiedä mätsäävätkö kirjamakumme, mutta tälläisista kirjoista olen pitänyt viime aikoina: Donoghue: Huone, Lunberg: Jää, Koch: illallinen, Fredrikson: Anna, Hanna ja Johanna. Terkuin hiljainen vakkarilukijasi Salla

Anonyymi kirjoitti...

suosittelen kanssa kirjaa Anna, Hanna ja Johanna