maanantai 12. toukokuuta 2014

Missonin ballerinat

Olen ostanut nämä Missonin ballerinat kirpparilta ja maksoin niistä 20€. Kengät olivat täysin käyttämättömät ja omassa laatikossaan silkkipaperin ja dustbagin kanssa. Onko tämä edes mahdollista? Olen miettinyt voivatko nämä olla jotkut feikkikengät, mutta ne ovat kuitenkin aitoa nahkaa ja viimeistellysti tehdyt. Neulos on tosi kaunista läheltä katsottuna. Kengät olivat juuri minun kokoani ja tosi pirteät kesäksi. Olen jo käyttänyt näitä muutaman kerran, ja ovat todella mukavat jalassa. En käsitä, en tajua. Jos joku on asiantuntija näiden suhteen niin mielelläni kuulen, mistä aidot Missonin kengät erottaa feikeistä, ja tehdäänkö näitä edes paljon feikkinä.

Tämähän on jo viides kierrätyskeijukuukausi, ja olen ostanut uutena vain kahdet sukkahousut. Sen jälkeen kun rupesin tähän kierrätyshommaan, niin on pakko sanoa, että kirppistuurini on triplaantunut.









3 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Upean näköiset!

Anna kirjoitti...

Kiitos! Ovathan nämä aika älyttömät sateenkaarikengät, mutta jos muuten on vaikka mustat vaatteet, niin nämä piristävät kivasti.

Paperitähti kirjoitti...

Täytyy olla aidot, kaikki yksityiskohdat näyttävät niin viimeistellyille ja harkituille