keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Arvonta lukijoille

Ihan ensimmäinen postaukseni on tehty huhtikuussa 2008, eli siitä on vierähtänyt jo yli viisi vuotta. Taukoja on ollut ja mennyt. Olen kuitenkin viihtynyt blogin parissa taas yli vuoden. On kivaa että minulla on uskollisia lukijoita, joista jotkut ehkä pitkältäkin ajalta.

Florenciassa käydessäni ostin sieltä ihanan strassirannekorun, jonka joku lukijoista saa omakseen. Se on erään kauan sitten lopettaneen, korujakin maahantuoneen liikkeen peruja. Rannekoru on käyttämätön ja 80-luvulta. Se on mielestäni kaunis ja siro, yksinkertainen mutta koristeellinen. Korun pituus on 19cm.

Arvontaan osallistut jättämällä terveiset kommenttiboksiin. Kerro mielellään jotain itsestäsi! Olisi kiva tietää millaisia lukijoita siellä jossain on.
Sunnuntai-iltana klo 18 jälkeen kerron kenelle koru lähtee matkaamaan.




37 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Osallistun!

Löysin blogiisi ehkä pari viikkoa sitten. Ihastuin kirpparikenkälöytöihisi :)

Olen ruuhkavuosissa rypevä, kolmen villin pojan äiti. Blogiini puran satunnaisia muistoja kiihkeästä tapahtumavirrastani ja näpertelyistäni. Lasten vaatettamisen sijasta yritän siirtää painopistettä omaan välillä retuperälle lipsahtaneeseen pukeutumiseeni.

Maya kirjoitti...

Osallistun! plus kolmekymppinen finanssialalla työskentelevä nainen Helsingistä. Olen lueskellut blogiasi varmaan lähes alusta asti, ja tykkään tyylistäsi & resepteistäsi! :)

Lora kirjoitti...

Lukenut jo silloin kun aloitit mutta uudelleen löysin noin vuosi sitten, välissä oli ilmeisesti taukoa. En ole paljoakaan kommentoinut, mutta käyn säännöllisesti. Olen kahden tytön työelämässä sekä naimisissa oleva äiti. Tykkään lukea puutarhajutuista, vaate-ja kenkäjutuista, sekä ruokajutuista. Eli oikeastaan kaikesta siis.

Minna-Leena kirjoitti...

Itse löysin blogisi viime vuoden loppupuoliskolla. Ihastuin heti ja olen siitä lähtien lukenut joka postauksen.

Olen kahden kouluikäisen lapsen äiti, joka rakastaa kaikkea käsillä tekemistä niin keittiössä kuin ompelukoneen ja askarteluvälineiden ääressäkin.

ps. Näemmä asumme samassa kaupungissa. :)

AnneH kirjoitti...

45v kahden aikuisen ja yhden 10v äiti. Opena varhaiskasvatuksessa. Vintage kiinnostaa, sisustuksessa ja vaatteissa. Löydöistä sina kiva kuulla ja lukijana parisen vuotta :) ......juu ja aikuisbalettiharrastaja myös.

AnneH kirjoitti...

45v kahden aikuisen ja yhden 10v äiti. Opena varhaiskasvatuksessa. Vintage kiinnostaa, sisustuksessa ja vaatteissa. Löydöistä sina kiva kuulla ja lukijana parisen vuotta :) ......juu ja aikuisbalettiharrastaja myös.

Tara kirjoitti...

Osallistun, kaunis koru!

Taisin eksyä sinun blogiin Nelliinan blogin kautta jaj tykästyin kovasti.
Itse olen nelikymppinen kahden tytön työssäkäyvä äiti.

Liisa kirjoitti...

Olen seurannut blogiasi lähes alusta asti. Ihailen omaleimaista tyyliäsi ja uskomattomia vintage-löytöjäsi.

Vuosien varrella omakin elämäntilanne on tietysti vaihdellut, mutta tällä hetkellä olen hoitovapaalla esikoiseni kanssa. Samalla elän pientä kriisiä tai etsikkoaikaa; palatakko vanhaan työhön, etsiäkö uusi vai vaihtaako alaa kokonaan.

Elina kirjoitti...

Strasseista tykkäävä yx toimittajabloggaaja vaan Turusta, päivää!

vintagelemmikki kirjoitti...

Osallistun!
Olen 22-vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaalta, ammatiltani ravintolakokki joka rakastaa yli kaiken 50-60 lukujen tyyliä niin pukeutumisessa kuin huonekaluissa/sisustuksessa. Löysin blogisi vuonna 2012 keväällä ja olen lukenu kaikki postauksesi läpi! :) Teet ihania vintage löytöjä,mistä olen todella onnellinen että jaat ne meidän kansamme. Luen 10 eriä muotiblogia, ja sinun blogisi on minun top 3.sen ykkosenä! :) Joten toivon, että ethän pidä blogisi kirjoittamisessa taukoa.

Fammo kirjoitti...

Osallistun! Olen kohta 5kymppinen isoäiti, hoitoalalla ja hurahtanut retroon ja erityisesti 50-lukuun. Bloggailen kirppislöydöistä ja satunnaisesti muustakin. Tykkään selailla kaikenlaisia blogeja, kuten sinunkin =)

Marjo kirjoitti...

Mukana arvonnassa! Olen lukenut blogiasi jo jonkin aikaa. Pidän tyylistäsi pukeutua, se on sitä ihanaa vintageaikaa! Ja nuo kippislöytösi ovat mahtavia, sinulla on silmää kauniille kengille ja asuille. Tykkään myös itse pukeutua vintagetyylisesti, se on niin naisellista. Voittona oleva rannekoru on kaunis!

Tiina kirjoitti...

Osallistun! :) Löysin blogisi joitakin viikkoja sitten ja klikkasin heti lukijaksi, niin tykästyin. Melkein kolmekymppinen kolmen lapsen äiti joka bloggailee omista käsitöistään ja toisaalta myös kuulumisista kotoa.

Anonyymi kirjoitti...

Olen seurannut blogiasi jo vuosia. Jo ollessasi "päätön". Tyylisi niin sisustuksen kuin pukeutumisenkin suhteen eroaa omastani, ehkä juuri siksi seuraan niin mielelläni blogiasi. Rannekoru tosiihana! Minä: ulkosuomalainen 56 v isoäiti, laiska kommentoja (anteeksi).

Lady of the Mess kirjoitti...

Täällä yli viisikymppinen Turun seudulla asusteleva virkanainen, hevilady ja kukkahattutäti, joka on Lahdesta lähtenyt yli 30 vuotta sitten tänne opiskelemaan. Seuraan blogiasi, sillä tykkään tyylistäsi - ja lisänä on vielä Lahti-bonus;)

Anonyymi kirjoitti...

Olen lukenut blogiasi jo kauan, eksyin sinne Florencian ja Friikun kautta eli samat on kiinnostuksen kohteet eli vintage ja kierrätys, sisustuksesta ja taiteesta puhumattakaan. Itse olen Lahdesta kiinnostunut koska vanhempani aikoinaan asuivat siellä ja olenpa minäkin siellä nuoruudessani riiuumatkoilla käynyt. Unelma koru tuo jonka arvot, olisi niin ihana saada se voittona arvonnastasi kevään/kesän juhliin rannetta koristamaan. Aurinkoa! HeidiS

merikukka kirjoitti...

Ihana arvonta!
Olen kolmekymppinen sihteeri Savosta. Sisustus ja käsityöt ovat minun harrastuksiani. Tykkään sinun naisellisesta tyylistäsi ja taiteestasi.

Anonyymi kirjoitti...

Arvonnassa mukana!! Olen lukenut blogiasi jo ennen pidempää taukoasi ja tykännyt hirmuisesti kuvista, sisällöstä sekä tyylistäsi kirjoittaa. Saan itse täältä inspiraatiota tekemiseen ja pukeutumiseen jne. Itse olen neljänkympin huiteilla oleva äiti, puoliso, väikkärin tekijä, käsityöihminen ja esteetikko Lapista.

Mariakuu

Niina Än. kirjoitti...

Minäkin osallistun. Kahden lapsen kolmekymppinen äiti. Tutustuin blogiisi varmaan alkuvuonna 2009. Olit henkireikäni kotiäiti vuosina ja jäin kaipaamaan blogiasi. Oli ihanaa että teit comebackin :)

Haiha kirjoitti...

Ah, strassit ovat heikkouteni, joten nyt on ihan pakko osallistua!

Päädyin lukijaksi joskus aikoinaan erään tuttavani blogista (tuttavani käsittääkseni tuntee sinut jotain kautta). Sitä kautta taisin päätyä vähän aikaa sitten takaisinkin. Olen itse kaikkea kaunista (heh, omasta mielestäni siis) rakastava kolmekymppinen nainen.

Petriina kirjoitti...

Mukana ollaa, tietenkin !

En muista, mitä kautta tänne löysin, mutta olen ollut uskollinen lukijasi ensimmäisestä käynnistä lähtien. Tykkään persoonallisesta tyylistäsi ja ihailen itsekin kirppisfriikkinä löytöjäsi :) Tosin luen mielelläni kaikesta muustakin. Kiitos, että pidät tätä blogia !

Olen valokuvauksesta, vanhan talon remontoinnista, vaatteista, sisutuksesta ja hyvästä ruoasta sekä kaikenlaisesta vanhasta tavarasta kiinnostunut varhaiskeski-ikäinen kahden lapsen täystyöllistetty äiti, jonka työ haittaa mukavia vapaa-ajan harrastuksia ;)

Magic- kirjoitti...

Olen 17-vuotias naisenalku Tampereen lähistöltä. Päädyin blogiisi Nelliinan vaatehuoneen kautta ja olen siitä asti lukenut sitä.
Tarjoat mukavaa vaihtelua muihin blogeihin, joita luen ja kirjoitat hyvin. Todella kaunis koru, olisi ihanaa voittaa se. :)

Anonyymi kirjoitti...

Arvonnassa mukana myöskin.Luin blogiasi jo vuosia sitten ja ihastuin kovin tyyliisi.Taisi ensimmäinen lapsesi syntyä niihin aikoihin.Jonkin aikaa sitten löysin tänne sattumalta uudelleen.Olen 51v. kahden aikuisen tyttären äiti,sekä kahden söpön prinsessan mummo.Uskomattomia löytöjä olet kirpparoinut ja sinulle tuntuu sopivan vaate kuin vaate.Aurinkoa elämääsi toivottaa Sari.

Maria kirjoitti...

Hei! Eksyin tänne varmaan blogilistalta, silloin kun aloit vuosi sitten taas kirjoittamaan. Hyvin olen viihtynyt, kiitos mukavasta blogista.

Olen Maria, 30v, asun Kanadassa mieheni kanssa. Meillä on kaksi koiraa. Olen opettaja, mutta täällä olen töissä toimistossa. Rakastan kaikkea ihanaa ja kaunista.

Jenni kirjoitti...

Olen lukenut blogiasi ihan alkuajoista lähtien. Olin todella innoissani huomatessani sinun aloittaneen kirjoittamisen uudestaan :)

Asuin itse aiemmin samassa kaupungissa kuin sinä, mutta nykyään valitettavasti muualla. Ihastelen aina suuresti lahjojasi taiteen ja muotoilun saralla sekä tietysti kirpputorilöytöjäsi! :D

LauraLind kirjoitti...

Minäkin olen seurannut blogiasi alkuajoista lähtien. Olen kolmekymppinen ja asun tällä hetkellä Lahdessa, joten tästäkin syystä blogiasi on kanssa hauska seurata :) Tästä kaupungista olen monesti lähtenyt ja aina palannut :D Kiitos kauniista blogista ja mukavaa kesää!

klaara kirjoitti...

Osallistun arvontaan. Olen satunnainen lukijasi. Etsin yleensä ruoka- ja sisustusohjeita. Sinun parsarisottosi kuulosti tosi hyvältä ja on kokeiluna tänään.

-Iiris- kirjoitti...

Hei! Luin blogiasi jo ennen taukoa, joten pitkäaikainen lukija olen. Sinulla on hyvä tyylisilmä ja ihastelen tekemiäsi löytöjä. Olen itse samaa ikäluokkaa oleva kirppareiden kiertäjä. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Hauskaa että satuin löytämään blogisi. Seurasin blogiasi vuosia sitten mutta hävisit sitten johonkin. Muistan upeat maalaamasi taulut:)
Eija L

Liilam kirjoitti...

Luin blogiasi jo vuonna 2008, ja sitten kun olin ulkomailla ja netitön 2009, olitkin sillä välin lopettanut. Muistan kun piti ihan muista blogeista kysellä että mihin se tyylitellen on hävinnyt... Ja Nelliinan ansiosta löysin takaisin nyt kun aloitit uudelleen. Luen, koska pidän tällaisista vähän persoonallisemmista blogeista, jotka eivät ole niin kulutuskeskeisiä, mutta jotka tarjoavat visuaaliselle ihmiselle jotain. Olen tällainen alle kolmekymppinen viittä vaille valmistumassa oleva opiskelija, joka tekee mm. koruja.

Anonyymi kirjoitti...

Blogisi on ihastuttanut minua jo vuosia! :) Aiemmin mietin, millaiset kasvot blogin takana oikein on (et kuvannut kasvojasi ennen pitämääsi taukoa). Tauolle jääntisi harmitti, koska olin aivan haltioissani tyylistäsi ja upeista löydöistäsi ja tekemästäsi taiteesta...Kunnes tuli iloinen päivä, jolloin aivan sattumalta huomasin blogisi aktivoituneen jälleen! Päivittäin nykyisin vierailen blogissasi :) Olen siis 30-v. nainen.
-Willie

Forelli kirjoitti...

Löysin blogiisi muistaakseni Turun Tildan kautta, kun hän kertoi blogissaan että olit palannut blogitauoltasi. Kauniit kuvat ja napakan lyhyet tekstit ja kadehdittavat kirppislöydöt johdattavat tänne aina uudestaan.
Korun laittaisin valmistujaisjuhlaan ensi viikon lopulla! Valmistun neljän vuoden työn jälkeen unelmieni ammattiin terveysalalla.

Minna kirjoitti...

Olen tuntenut sinut jo Elleninä. Olin tosi harmissani kun silloin lopetit, ja tosi iloinen kun Nelliinan blogista vinkattiin tänne, olit palannut! Maailmasi on tosi erilainen kuin minun, mutta meillä on samantyyppinen kauneudentaju. Oli myös hauska huomata, että asutkin Lahdessa, asuin siellä viisi vuotta jokin aika sitten. En yleensä kommentoi paljoa, mutta luen kyllä jokaisen postauksen, kiitos niistä :)

Anna kirjoitti...

Kiitos ihanista kommenteista kaikille!

Anna kirjoitti...

Silmät kiinni skrollaamalla arvonta on ratkennut. Hiiri pysähtyi Petriinan kohdalle!!! Laita minulle yhteystietosi niin koru pääsee uuteen kotiin!

heinis kirjoitti...

Hei!!
Ihana arvonta :-)
Olen 27-vuotias, kotoisin Itä-Suomesta, nykyisin Länsirannikolla majaileva tyttönen... Rakastan urheilua, vaatteita, sisustusta, ruokaa ja matkailua. Kaupallisella alalla, tälläkin hetkellä koulutuksessa, eh ;-)...
Ehdottomasti mukana!

Anna kirjoitti...

Heinis myöhästyit vähän! :)