tiistai 4. joulukuuta 2012

Vanha villakangastakki

Olen ostanut valkoisen villakangastakin Hennesiltä ehkä noin viitisen vuotta sitten. Se on edelleen ihan hyvässä kunnossa, olen jopa pessyt tämän itse villaohjelmalla, eikä kutistunut yhtään.
Näissä kuvissa on omien hiusten seassa muutama clip on- hiusnauha. Kaverini osti sellaiset, ja ne olivat niin hyvät ja näppärät, että sorruin niihin itsekin. Clipit ovat kyllä ihan huiput kampausten teossa! Olen sävyttänyt clippien hiuksia kevyillä vaahdoilla, ja olen saanut niistä mielestäni ihan luonnollisten hiusten väriset. Parhaita sävyvaahtoja ovat mielestäni Goldwellin vaaahdot. Olen käyttänyt 10V:tä ja numeroa 8. Kympillä saa hiuksista kaiken kellertävyyden taitettua pois, kasilla taas saa kullanhohdetta. Helppo tapa siis muuttaa sävyä ilman radikaaleja/liian pysyviä muutoksia!


1 kommentti:

Turun Tilda kirjoitti...

Jaahas, sitä on päästy lehteen, joka kolahti tänään postiluukusta ;) Oli kiva juttu!