tiistai 18. syyskuuta 2012

NAF NAF silkkipusero ja inspiraatiokuvia

Ostin Friikusta aivan ihanan NAF NAFIN silkkipuseron. Se on seitinohut, ja laskeutuu ihanasti. Huomenna laitan tämän päivän asuuni. Minulla on yksi villakankainen, luonnonvalkoinen hame, jonka olen lyhentänyt. Helman käsinpäärmäys on saanut odotuttaa itseään, mutta minulla on visio tästä paidasta kyseisen hameen kanssa, ja neula on sauhunnut.




Kävin NAF NAFin sivuilla, siellä oli aivan huikeita kuvia. Nämä inspiroivat minua, ja ensimmäisen kuvan takki....huh. Ja mekot...







 
Revelation advertising campaign

Inland Initiation

It is in Celtic countries, where the sea deeply penetrates inland cliffs and hollows, that stands the new Naf Naf Autumn-Winter 2012 campaign.

This season, NAF NAF to take you into a Celtic and enchanting world with a heroin full of  grace and sensuality in the fabric’s lightness of her dress. The little girl, with softness and reverie, presents The Princess Dress with its romantic fabrics and colors, and announces the launch of Kid clothing line.


Agency : Gaultier Collette

Photographer : Stephane Huard

nafnaf.com

2 kommenttia:

StyleC kirjoitti...

Oi wau, aivan MIELETTÖMÄN upeita....

Lotta Leppänen kirjoitti...

Minua viehättää eniten tuon viimeisen kuvan mekko!