perjantai 4. toukokuuta 2012

Sulkahame

Turnoverin sulkahame on ollut minulla usein käytössä. Se on silkkipuuvillasekoitetta ja ihanan kevyt. Sulat sopivat hameen henkeen oikein kivasti. Tänään yhdistin hameeseen Stockmann silkin over size silkkipaidan, ja vyönä on Awen nahkainen punosvyö. Minulla on näitä vöitä kolme (kaksi beigeä ja yksi harmaa), ja vyöt ovat olleet todella näppäriä ja monipuolisesti käytettäviä.

Kuvaajana toimi tällä kertaa 7-vuotias poikani. Hovikuvaaja on ollut matkoilla, mutta palaa tänään takaisin. Vanha kamerani oli tosi näppärä, kun siihen oli jalusta ja kaukosäädin. Tätä uutta en osaa vielä edes käyttää kunnolla, enkä ole perehtynyt kameran ominaisuuksiin. Kuvat toivottavasti paranevat sitä mukaa, kun minä pääsen kameran kanssa sinuiksi. Sen jälkeen kun lopetin bloggaamisen kolme vuotta sitten, lopetin myös valokuvaamisen. Minun suhteeni nämä asiat kulkevat näköjään käsi kädessä. Maailmaa alkaa taas katsella ihan eri silmin. Ruudun läpi, linssin läpi. Se tekee kuitenkin ihan hyvää. Minun vain piti opetella välissä näkemään myös omilla silmillä :).




Onnea on oma kisukaveri

2 kommenttia:

heinis kirjoitti...

Pukeudutko koskaan ns. rönttövaatteisiin ja verkkareihin :))? Olet tosi klassisen tyylikäs nainen!

Anna kirjoitti...

heinis: Kiitos. Rönttövaatteet mulle on legginsit ja t-paita! Ja on mulla sekalainen valikoima maalitahraisia epävaatteita..