perjantai 11. toukokuuta 2012

Mustavalkoista

Uusin ostokseni on tämä mustavalkoinen jakku. Tämä on ihan hennesiltä, hintaa oli 25€. Malli on tosi kiva, materiaali 100% puuvilla, ja on vielä konepestäväkin! Jakku on vähän Chanel- henkinen, ja mä tykkään kaikesta sellaisesta :D. Varmasti hintansa väärtti.

Kengät ovat vintagea, Tampereen jalkineen vamistavat.
































Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille lukijoille! Ja kiitos Nelliinalle mun mainitsemisesta hurjan suositussa blogissaan, ja kauniista sanoistasi.

Ps. Olen tänään miettinyt, pitäisikö mun liittyä Marttoihin...Apua.

7 kommenttia:

Petriina kirjoitti...

Jakku ja kengät sopivat yhteen niin hyvin, että voisi kuvitella niiden olevan samasta pajasta ! :)

Marttoihin ? Mikä ettei ! ;)

Anna kirjoitti...

Joo on näissä kieltämättä paljon samaa! Kengät vaativat ankaraa mustavalkoisuutta seurakseen :D

hietzu kirjoitti...

Löysin blogiisi juuri Nelliinan kautta. Ihastuin tyyliisi ja blogiisi saman tien!
Hyvää viikonloppua :)

Laala kirjoitti...

Ihan pakko sanoa, että ilostuin kovasti, kun huomasin sinun blogisi aktivoituneen. Ihanaa! Vuonna 2008 aloittelin blogien lukemista ja sinun blogisi oli ensimmäisiä joita luin ja säilyi lopetukseen saakka yhtenä lempibloginani.

Minun oli pakko lukea koko blogiarkisto yhdeltä istumalta lävitse. :)

Anna kirjoitti...

hietzu: kiitos ja samoin:)
Laala:Musta on tosi mahtavaa että niin moni muistaa mun blogin, ja vielä kaiken lisäksi on pitänyt siitä. Niinkuin jo aiemmin sanoin, niin tuntuu, että bloggaaminen auttaa mua taas saamaan yhden uuden tavan katsella asioita ja maailmaa.

Mapsin muotia kirjoitti...

Uusi lukija täällä =)
Ihana kokonaisuus, voisin kuvitella vaikka itselleni töihin, jeah. Tykkään!

Anonyymi kirjoitti...

Nyt täytyy sanoa samaa kuin Laala eli luin ahkerasti aiempaa blogiasi ja jäin sitä kovasti kaipaamaan. Tervetuloa takaisin blogosfääreihin! T: Ilahtunut vakilukija :-)