perjantai 13. maaliskuuta 2009

Retroa tai jotain

Lindexin mekossa olen viihtynyt viime päivät. Vihreä neuletakki on B-Youngin ja nahkasaappaat O.I.S.

Täällä on pienimuotoinen siivousprojekti menossa. Pakko herätä todellisuuteen sen suhteen, että vaatteiden säilytystä ajatellen tarvitaan uusia ratkaisuja kevään kuluessa. Pikkuruisia vaatteita varten olemme vakavasti harkinneet tätä Hemnesin lipastoa. Vastaaville laatikostoille kun on aina käyttöä! Onko jollain tuo lipasto ja onko se ollut hyvä käytössä?





Jotenkin tämä tuoli ja tuo taulu sopivat yhteen...
Nimim. vieraat tuntevat olonsa meillä todella mukavaksi;)


Muisto isomummusta.

12 kommenttia:

Rva Herttainen kirjoitti...

Teillä on kyllä niin mahtava sisustus! Eiköhän vieraillakin riitä huumoria :D

Ja voi että, enää pari kuukautta, nopeasti aika kuluu.

Ellie kirjoitti...

Kieltämättä tulee vähän sellainen hammaslääkäri fiilis tuosta yhdestä kuvasta, mutta mun mielestä silti ihan hauskan näköinen :)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on toi lipasto ja oon ollut tosi tyytyväinen! Sinne mahtuu tavaraa kamalat määrät ja kestää varmasti aikaa kun se on niin klassisen näköinen, Suosittelen:)
Terkuin, Anna

ellen kirjoitti...

rva herttainen: :D
Joo en mä käsitä mihin tämä aika katoaa...Koskas olet taas tulossa tänne suuntaan?

ellie: Nii-in:)

anna: Mä olen joskus ikeassa katsonut että tuo on kyllä varsinainen tilaihme. Ja eipä tuohon ulkonäköön ihan heti voi kyllästyä, se on niin "perus" kaikessa yksinkertaisuudessaan!

Anonyymi kirjoitti...

Hieno asu, erityisesti neuletakkinen versio.

Siilisuhonen kirjoitti...

Kysyin jo tuossa aiemmassa postauksessa tätä, mutta kun et vastannut niin ajattelin kysyä uudestaan:
"
Kerroit joskus marras-joulukuussa ostaneesi apilakukan tuoksuista siivousainetta. Muistatko mistä ostit sitä silloin? Siitä asti se on vaivannut mieltä mutta ei ole tullut kysyttyä mistä sitä saa. :D"

Anteeksi, jos olen vähän kärsimätön mutta asia vaivaa mieltäni. *nolostuu* :)

ellen kirjoitti...

anonyymi: Kiitos

siilisuhonen: se oli ihan euromarketista! Nopealla googletuksella löytyy tuote
http://www.kiiltoclean.fi/fi/tuotteet/tuotetietokanta/?prod=1302

Luulisi tuota nyt olevan kaikissa vähän isommissa marketeissa?!?

secretary kirjoitti...

Vanhemmillani on tuo sama lipasto. Vaikuttaa ihan hyvältä huonekalulta. Laatikot liukuvat sulavasti ja muutenkin siistin näköinen kapistus.

Siilisuhonen kirjoitti...

Ok, kiitos kovasti tiedosta. Enpäs tullutkaan ajatelleeksi, että voisi olla ihan jotain Kiillon ainetta. :D Ajattelin, että se olisi jostain erikoisliikkeestä tai jotain.

Kiitos kuitenkin vielä vaivannäöstäsi! Ja onnea loppuraskauteen sinulle. :)

mimosa kirjoitti...

Sopiipa kivasti vihrea neuletakki ja ruskeat saappaat yhteen! Miellyttaa ainakin minun esteettista silmaani :)

Mya kirjoitti...

Mulla on kans toi lipasto, tosin tummana versiona ja olohuoneessa. Eli kirjoja, kynttilöitä yms oon säilytellyt. Lipasto on tosi tukevaa tekoa, ja todellakin suorastaan tilaihme. Eli voin suositella, laatikoiden pohjatkin on kestäny hyvin, vaikka painavaa tavaraa on laatikot täynnä.

Anonyymi kirjoitti...

Minusta tuo hammastaulu (eh :D?) sopisi hyvin lastenhuoneeseen <3 Ei ehkä olohuoneeseen tuon seesteyden ja kuulauden keskelle ... ehkä irrallisen oloinen :)