perjantai 14. marraskuuta 2008

Kirppislöytöjä!

Löysin yhdestä "mummopöydästä" ihanan laukun...Vähän inkatyylinen gobeliinilaukku on mahtavan tilava! Hinta 3,5€
Beiget saappaat Primas Oy Finland. Löysin nämä vuosi sitten kirpparilta kuudella eurolla.




Ja samassa pöydässä olivat myös "Askel" merkkiset, vaalean nahkaiset saappaat. Hinta 2€. Nämä ovat minulle tipan reilut, joten jos en näitä käytä niin Turun Tildalle varmaan kelpaa;) Näissä on takana nyöritys, kaiken kaikkiaan ihanat koska vuorikin on villaa!!!

17 kommenttia:

Bambi kirjoitti...

Paljon kun kirpparilta ostelet niin etkö pelkää luteita, turkiskuoriaisia, koita jne?

Vai käsitteletkö vaatteet jotenkin ennen käyttöönottoa?

ellen kirjoitti...

bambi: Mä pelkään ihan hysteerisesti kaikkia mainitsemiasi ötököitä!!! Mä aina ravistan ensin kaikki ulkona ja sitten heti pesen. Talvella kun on pakkasta niin annan olla ensin ulkona. Ei ole koskaan kyllä kirppisvaatteista tullut mitään ötököitä.

ellen kirjoitti...

Niin, ja sitten jos ei ole pakkasta ja on esim jotkut kengät tai laukku joita ei tietenkään voi pestä, niin jos pelkää ettei pelkkä tuuletus riitä niin ne voi suihkuttaa raid superilla! Se haju ei jää vaan haihtuu pois.

Anonyymi kirjoitti...

Olen jo kauan etsinyt tuollaista laukkua kirppareilta mutta ei vaan ole löytynyt..

mursuliina kirjoitti...

saapikkaat on mahtavat. laukkukin on kiva. noista ötököistä: mä laitan epämääräiset kamat pussiin ja viikoksi pakastimeen :D sitten sieltä löytyykin ruuan sijasta vähän kaikkea epämääräistä, kun unohtuu...

Turun Tilda kirjoitti...

JOO kelpaa! :)

vali kirjoitti...

kiitos kirpparivaatteiden desinfiointivinkeistä. näitä pitäisi varmaan kerätä enemmänkin, aina kun ei ole raidia saatavilla ja pakkanenkin tutuu olevan katoava luonnonvara :)

Johanna kirjoitti...

Ihanat noi molemmat saappaat!

dolce kirjoitti...

Suloiset valkoiset saappaat :)

Anonyymi kirjoitti...

Vitsi, mä olen kade sun saapaslöydöillesi! Miksi minä en ikinä löydä mitään vastaavia kirpparilta tai ainakin ne ovat vääränkokoisia vähintään. Mikä sun kengännumero on? Itselläni 36 ja kirpparien kengät on melkein aina kokoa 38-39.

Ocean kirjoitti...

Ei jestas mitkä saappaat, upeat <3

Matroskin kirjoitti...

Vähän myöhässä kommentoin, mutta jos lampaasta tykkäät niin Lidlin pakastealtaasta löytyy aivan ihanaa marinoitua lammasta, halpaa ja mutta vähintään ulkofilettä, ihanan mureaa. Olen aivan koukussa siihen.

Gobeliinilaukku on ihanasti Maija Poppasen tyyliä, miesten kengät ja trenssi seuraksi, sitten kiskot lastasi kadulla niin kaikki aattelee, että Maija Poppanen (tai sitten ei). Voitko muuten esitellä, jos löydät kirpparilta vauvakamaa? Olen ihan höpsönä vauvatarvikkeisiin, vaikkei meille enää niitä tulekaan, siis vauvoja. Paitsi hoitoon!

May kirjoitti...

Voi että kun sä löydät kirppikseltä aina jotain itsellesi sopivaa. Kateellinen olen.

Suvi kirjoitti...

Aivan ihanat vakoiset saappaat. Tuollaiset tarvisin.

Joy kirjoitti...

Oih, ihanat nuo vaaleat saappaat! Kylmällä ilmalla ja paksumpi sukka väliin, käyttöön vaan :)

tiina kirjoitti...

Todella makeita kenkiä sulla kyllä kirppikseltä. Mistä ihmeestä sä oikein noita löytöjä teet?

Merja kirjoitti...

Hienot saappaat nuo valkoiset! Ja laukkukin, vaikken olekaan inkajuttujen ystävä.

Mää olen samanlainen hysteerikko ötököiden suhteen! Nimimerkki joskus Lontoossa ludehotellissa yöpynyt..