lauantai 4. lokakuuta 2008

Kirppislöytöjä

Tämä takki oli oikeasti LÖYTÖ. Benettonin mokkanahkainen takki on tosi ajattoman mallinen ja väri on juuri minun mieleeni. Maksoin tästä 14€ eli aika paljon kirppisvaatteesta mutta mokkatakki nyt varmaan on aika iätön juttu.


Onnistuin ottamaan näistä Clarkseista tosi huonon kuvan. Ne ovat olleet minulla nyt kerran jalassa ja kastelin ne, pitäisi vetää väritön suoja-aine äkkiä pintaan. Kenkiä oli pidetty ehkä kerran, ne olivat ihan uudenveroiset. Tykkään väristä ja mallista ja nämä ovat oikein hyvät jalassa. Kirppislöytö.



On tosi kiduttavaa laittaa tällaisia herkkuja blogiin, mutta ei voi mitään... Päivän jälkkäri oli Arnoldsilta.


12 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Tosi kaunis takki ja mielestäni sopiva hinta. Onhan tuo niin klassinen melli, että luulisi olevan pitkään käytössä.

Rhia kirjoitti...

Ihan kuin sä kävisit joka päivä kirpputorilla =) Hienoja löytöjä! Etenkin kengistä olen kade =)

ellen kirjoitti...

suvi: Niin on. Ja 14€ on oikeasti aika vähän benettonin mokkatakista!

rhia: Mä olen käynyt tällä viikolla 3 kertaa, eli tosi paljon! Yleensä käyn ehkä kerran viikossa.

christina kirjoitti...

Oho, aikamoisen löydön teit kyllä takin suhteen!

Pandora kirjoitti...

Yleensä tuollainen leivos saisi kuolani valumaan, mutta heh, ylisyöneenä ja juuri lenkiltä tulleena tuo ällöttää, huolestuttavaa kyllä. =D

May kirjoitti...

siis uskomatonta miten hienoja juttuja kirppikseltä löytyy! olet onnentyttö!

Herttainen kirjoitti...

Aivan ihanat noi Clarksin kengät! Ja nam mikä donitsi, mä kyllä tykkään niistä silloin tällöin vaikka ne onkin aika ällömakeita ja jotenkin teollisia. Mut ne maistuu just Arnoldsilta :)

Tuatara kirjoitti...

Ihan mieletön löytö. Mokkatakki hyvin pidettynä on ikuinen, vielä kun malli on ajaton.

khr kirjoitti...

Kirpparihinnoittelu on vähän niin ja näin. Itse olen valmis maksamaan käytettynä hyväkuntoisesta tuotteesta noin puolet sen ostohinnasta (käytön jäljistä kärsiville lätkisin minäkin niitä alle kahden euron lappuja), mutta kaikki eivät tunnu ajattelevan aivan samalla tavalla =) Takki on mielettömän kaunis ja mielestäni erittäin edullinen.

Matroskin kirjoitti...

En käytä nahkaa, mutta kadehdin silti löytöäsi. Teillä päin on tosiaan halvemmat kirppikset kuin meillä.

My Little Ponyt syövät varmaan tuollaisia pullia joka päivä.

ellen kirjoitti...

christina: Kiitos!

pandora: Muakin ällöttää toi kuva, siis nyt kun se munkki on jo syöty:)

may: Kiitos!

herttainen: Ne ovat niin rasvasia että melkein oksettaa:) Mä heti aattelinkin että noi clarksit ois sun makuun.

tuatara: Mä olen lukenut etä on joitain mokkaharjoja, joilla tällaisia voi hoitaa. Pitäisi varmaan hankkia sellainen.

khr: Toi on kyllä toisaalta ihan totta.

matroskin: Joo, ainakin ne jotka tuoksuivatkin tuollaisilta;)

Joviale kirjoitti...

Takki on kyllä kaunis ja ajaton. Eihän 14 euroa oikeasti ole paljon mokkatakista, vaikka kirppiksellä toki tulee harvemmin mistään niin paljon maksettua.

Joskus olen joutunut jälkeenpäin harmittelemaan, kun en ole ostanut jotain "kalliimpaa" tuotetta kirppiksetä ja joutunut sitten myöhemmin hankkimaan vastaavan kaupasta...