maanantai 1. syyskuuta 2008

Ruskea hutimekko ja kengät

Tämä crimplenemekko oli minun taannoisessa hutilistassani. Tänään kuitenkin löysin kengät, jotka yhdistin heti mielessäni siihen. SPR:n Kontissa yleishinta kengillä on 3,6€, joka on varsin kohtuullinen. Nämä kuitenkin maksoivat kuusi euroa, ja mietin jonkin aikaa kannattaako. Ehkä kannatti. Mekko on niin vahva ja dominoiva, että se tarvitsee jotain samanlaista toimiakseen. Saman aikakauden mokkanahkainen kenkäpari onnistuu mielestäni pehmentämään yleisilmeen kiitettävästi.



Tänään olin laiska ja lämmitin vain tomaatti-basilika valmiskeittoa. Mutta voi vitsi että oli hyvää! Arvatkaa miksi? No kun sekaan laittoi kunnon kermalorauksen;)


Ilta-aurinko teki ihania valoefektejä seinälle. Nyt on mukavan rauhallinen olo pitkästä aikaa.
Sellainen, että kyllä kaikki menee niinkuin pitääkin.

5 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Tuo mekkohan on kerrassaan ihana!<3

PupuLihavisto kirjoitti...

Tosi söötti mekko! Tykkään ite crimplenemekoista, ne ei mee sitte millään ryttyyn;)

Roosa kirjoitti...

Kyllä kannatti ostaa nuo kengät, ne on IHANAT :)

Nana Q. kirjoitti...

Kylläpä sinä totisesti osaat vangita valon kuviisi! Kaunista. Valokuvia sanan kirjaimellisessa merkityksessä :)

Turun Tilda kirjoitti...

Ellen! Ole hyvä vain vekkihameesta :)

Voit sitten kaupata edulisesti minulle jonkin leninkisi, jos kyllästyt. Mulla kävisi ainakin tuo ruskea, sitten se lila Dita-mekko ja se vihreä Soaked in Luxury... Ihan vain tiedoksesi JOS satut kyllästymään :) (niin, ja jos ne mahtuu mun päälle, hih hih)