lauantai 5. heinäkuuta 2008

Valkoista

Pidän tästä Vero Modan mekosta tosi paljon. Tämä on niin ihanan yksinkertainen ja kesäinen! Pohdin kauan tuon puisen korun ja valkoisen helmiäiskorun välillä. Puinen voitti.
Iso valkoinen nahkalaukku on sellainen ikuinen haave, joka ei tunnu toteutuvan. Koska minulla ei ole isoa kesäkassia niin en voinut vastustaa H&M:n valkoista keinonahkalaukkua. Se on kivan mallinen, hyvä olalla ja nielee uskomattoman määrän tavaraa. Hintakin oli varsin alhainen. Nyt voin taas odotella täydellistä nahkalaukkua vähän rauhallisemmalla mielellä...





Tilasin muuten Trendin kun tuli sellainen vuoden mega-tarjous (alle 3e per lehti) postiluukusta. Ellen tilauksen lopetan, kaksi edellistä numeroa ovat olleet aika pettymys.

13 kommenttia:

eevi kirjoitti...

Kaunis asu jälleen. Itse olen jo kauan etsinyt ruskeaa tilavaa nahkalaukkua, enkä käsitä, miten löytäminen voi olla näin vaikeata.

Trendin tarjous kuulostaa lupaavalta. Tuleeko noin edullisten lehtien lisäksi vielä kaupanpäällisiä?

Anonyymi kirjoitti...

Tuohon edelliseen postaukseesi liittyen minulla olisi kysymys: miten pukeutua body balanceen? Ajattelin mennä huomenna kokeilemaan, mutta olen epävarma vaatetuksesta ja kengät, kyllä vai ei? Kiitos, jos viitsit valaista tietämätöntä. :)

Anissa

ellen kirjoitti...

eevi: Tulikohan siihen joku meikkisivellinsetti ja pieni laukkukin kylkiäisinä!

anissa: Siellä ollaan paljain jaloin. trikoot ja toppi on hyvä. Viimeksi minulla oli mustat capripituiset trikoot ja musta toppi. Jotain mahdollisimman mukavaa! Ja kaula-aukko sellainen että voi olla ihmeellisissä asennoissa eikä tarvitse miettiä vilahteleeko mitään ylimääräistä:)

mii kirjoitti...

Minä taas oon pettynyt nykyiseen Trendiin, toimittajaporukka on vaihtunut melkoisesti lehden "kulta-ajoista".
Puinen koru kyllä sopii tuohon mekkoon paremmin!

Ocean kirjoitti...

Minusta Trendi on Olivian ohella paras muotilehti Suomessa.. Kaunokaisia nuo molemmat korut :)

Anonyymi kirjoitti...

Olisi kiva nähdä myös päivänasuja millä liikut ulkosalla :)

ellen kirjoitti...

No tällä asulla liikuin tänään ulkosalla:) Vai mitä tarkoitat?

Anonyymi kirjoitti...

olivia on paras lehti just nyt =) ja gloria on hyvä, mutta kesällä siin liikaa golf-aiheisia juttuja! =D

pouzzo kirjoitti...

sun pitäisi ihan ehdottomasti esitellä meille sun kotia! se näyttää näissä pikkupalasissa aivan ihanalta!

Jenkki kirjoitti...

Minäkin pidän Vero Modan mekostasi paljon :)

Verona kirjoitti...

Minulla on ollut vähän sama missio kuin sinullakin eli valkoisen nahkalaukun etsintää, mutta päädyin sitten ostamaan kankaisen kassin. Ei hullumpi tuo H&M:n löytökään!

MouMou kirjoitti...

Kaunis mekko. Minulta on jäänyt Elle kokonaan kokeilemata. onko se kokeilun arvoinen?:)

Anni kirjoitti...

Elle oli kyllä iso pettymys, keskeytin tilauksen itsekin. Eka lehti oli ihan kiinnostava mutta kaksi muuta olen vaan selannut läpi. Ruokajutut olen lukenut mutta muuten ihan turha läpyskä.