perjantai 4. heinäkuuta 2008

Musta puu

Tahdoin esitellä nämä yhdet ostamani Vero Modan alehousut teille, oikeasti tällaisena hellepäivänä olen hamelinjalla. Nämä housut on sellaista kivaa materiaalia, johon ei tartu kissankarvat ja joka ei rypisty. Yhdet vastaavat In Wearin housut minulla on, mutta ne on liian isot.





Viimeisessä kuvassa olen puu. Aloitettiin kummipoikani äidin kanssa taas käymään Bodybalancessa! Pitäisi näille parille kesäkilolle tehdä jotain ja selkäkin on vähän vaivannut. Bodybalance on aivan ihanaa, siinä yhdistyy Tai Chi, Pilates ja Jooga. Lihakset menee maitohapoille ja venytykset ovat tuskaa. On kyllä kaiken sen arvoista!
Aloitin myös Molkosanin lipittämisen, se tekee hyvää aineenvaihdunnalle ja vatsan hyvinvoinnille.
Käykö joku muukin BB:ssa tai juo Molkosania? Mitä pidätte niistä?

16 kommenttia:

tiina kirjoitti...

Moi! Tukholmassa vaihdossa ollessani kävin yliopistoliikunnassa Bodybalancessa ja tykkäsin siitä ihan hirveästi! Suomeen palattuani en ole sitä kuitenkaan jatkanut, koska Motivuksen valikoimissa tunti ei ole, enkä sitten sen takia viitsinyt vaihtaa salia. Olis kyllä ihanaa taas aloittaa, se todella oli tehokasta ja raskasta!

Herttainen kirjoitti...

Mä kävin Satsissa Bodybalancessa kun olin jäsen joskus 2002-2004 ja tykkäsin kovasti. Nyt vain ei ole varaa maksaa joku 60 € kuussa kun samalla hinnalla käy vuoden yliopistoliikunnassa, toivottavasti se tulis sinnekin valikoimiin, nimittäin Les Mills Body Pumpkin on valikoimissa.

Se BB oli mulle just passeli, koska mä en tykkää oikein joogasta, koska se on aatteellista ja liian hidasta ja mä haluan vain puhdasta liikuntaa. BB on sopivan mainstreamia ;) Ja monipuolista kun on pilatesta ja taijia myös.

Anuma kirjoitti...

Joskus aikanaan, kun oli duunin puolesta ilmainen mahdollisuus käydä Fixeissä tykkäsin Bodybalancesta kyllä. Mutta mä tykkään enemmän joogasta, ei oo taustamuzakkia ja voi tehdä kotona ja on tarpeeks vaihtoehtohörhöä minulle...

Molkosania on itseasiassa jääkaapissa puoli pulloa, voisinkin taas alkaa juomaan sitä. Kiitos muistutuksesta!

Ilona kirjoitti...

Kävin Bodybalancessa ennen raskautta. Pidin kovasti ja tarkoitus olisikin aloittaa nyt kun vain aikaa riittäisi!

Voittamani huivi tuli perille. Kiitos, se on aivan ihana. Blogistani löytyy muutama kuva siitä.

SophieEllis kirjoitti...

No ei susta kyllä mitään ylimääräisiä kiloja huomaa! :D

Anonyymi kirjoitti...

mitä tämä Molkosan on? mistä sitä saa ja miltä se maistuu? miten se puhdistaa? jollain on kyselykausi päällä :)

aurinkoa viikonloppuun,
-fanni

Lilja kirjoitti...

Muistaakseni paastopaketin mukana tuli tuota Molkosania, nostaa vieläkin yökötyksen kurkkuun. Kerrassaan kaameaa litkua!

MouMou kirjoitti...

Haha, minullakin on eräässä postauksessa PUU vaatteiden esittelykuvassa.:) Meillä on se flowssa, bodybalancea tahtoisin kokeilla.

Jaana kirjoitti...

Oon yrittänyt joskus juoda Molkosania, mutta hyi olkoon sitä makua =(. Sekoitatko sen johonkin paremman makuiseen litkuun vai otatko ihan sellaisenaan pullosta ?

Elina kirjoitti...

Olen käynyt pari vuotta Bodybalancessa ja olen myös tykästynyt siihen :) Tosin kesällä kurssia ei pidetä, mikä on varsin harmillista. Jotkin ohjelmat ovat yllättävänkin raskaita mutta hyvän ohjaajan avulla jaksaa tsempata.

yopop kirjoitti...

Aivan täydellisen upea asukokonaisuus! Sopii sinulle todella hyvin! Tuollaiset housut kun jostain löytäisikin...

ellen kirjoitti...

"Luomumaidon herasta hapatettu ja tiivistetty Molkosan on varsinainen joka kodin yleisrohto, jota
ilman — sen käytön kerran opittuaan — on vaikea tulla toimeen"

http://www.terveydenhoitouutiset.fi/
thu1099/4.htm

Tuolla on lisää tietoa siitä!

Se maku on kieltämättä aika mielenkiintoinen, mutta olen tottunut siihen. Se on ehkä jopa ihan hyvää :) Niitä on sellaisena hyvänmakuisenakin nykyään mutta minulle menee toi perinteinen litku ihan hyvin.

eimie kirjoitti...

ihanat housut. mä metsästän jatkuvasti hyvännäkösiä istuvia mustia housuja, huonolla menestyksellä.. muutamat löytyy kaapista, yhet on hyvät n.5min ja sit lässähtää. kahet muut tippuu päältä vaik niitten pitäis olla mun kokoo. mut kyl mä ne viel löydän..

mä oon joskus kokeillu tota molkosania. oli niin karmee maku et tais jäädä siihen yhteen kokeiluun..

pinja2 kirjoitti...

Mä käyn Bodybalancessa aina silloin tällöin. Nyt ennen kesää en ehtinyt käydä paljoa tunneilla ja kesälukujärjestyksessä Bodybalancea ei ole. Syksyllä sitten kuitenkin taas kyseisille tunneille. Ne on kivaa vaihtelua muuhun treeniin.

maissi kirjoitti...

BodyBalance on mukavan rentouttavaa, mutta kuitenkin haastava treeni. Se avoin tunne, mikä lonkissa on tunnin jälkeen on mahtava. Ja kiitos Balancen myös yksi syntymäjäykkä ulottuu ensimmäistä kertaa elämässään varpaisiin eteentaivutuksessa.

Vastapainoksi tykkään sitten ei niin rauhallisesta BodyCombatista. Samalta suunnaltahan siinäkin tulee vaikutteet.

roselle kirjoitti...

bodybalancea olen kerran kokeillut, ja se on kyllä kivaa :)
meillä sitä voi täällä harrastaa tasan yhdessä paikassa, ja sinne täytyy liittyä vuodeksi, ja kk-maksu keskimäärin 79€, joten ei ihan tälläiselle köyhälle opiskelijalle sovi :)

vitsit, en muista yhtään olenko ennen tänne kommentoinut, mutta täytyy sanoa että tykkään käydä täällä ihan älyttömästi, jotenki sellainen kivan rauhallinen blogi :D joo onpa selkeätä.
sulla on aivan ihana tyyli, tuollainen tyylikäs ja naisellinen, ja ihana sisustus teidän kodissa! :>
tästä tuli nyt vähän tälläinen ylistysviesti, sorry.
muttamutta, tulen takaisin :P