sunnuntai 18. toukokuuta 2008

Tylsää mutta turvallista



Ei tarvinnut turvautua siihen pikkumustaan, tänään olikin vaalea päivä. Paidan on äitini ostanut minulle, se on Marks & Spencerin. Oli vähän reilu alunperin, syvensin sisäänottoja hieman ja nyt istuu ihan mukavasti. Hame on vanha Lindexin, jota olen kaventanut ja lyhentänyt. Tällaiset vaatteet saa tuntemaan oloni mukavalta, oli tilaisuus sitten mikä tahansa.


Minä rakastan tätä korua! Oikeasti tämä ei ole minun oma...Anoppi on ostanut tämän itselleen Pierre Cavallosta. Onneksi saan lainata tätä aika usein. Yksi kivoimmista kaulakoruista mitä tiedän, tässä on sitä jotain.


Tältä näytin ulkovaatteissa. Takki on Vilan, laukku Sisleyn, huivi tuliainen ja kengät DinSkon. Pesin takin toivoen sen kutistuvan hieman ja toiveeni toteutui.

9 kommenttia:

pinja2 kirjoitti...

Anoppisi kaulakoru on tosiaan upea! Onneksi on kiva anoppi, joka suostuu lainailemaan korua miniällekin. :)

Vitsi, harmittaa aina, kun näen blogissasi sun jalassa noi Dinskon korkkarit. Itse jätin hölmönä ne ostamatta aikoinaan ja nyt niitä ei omaa kokoa enää löydy. Tyhmyydestä sakotetaan.

ellen kirjoitti...

pinja2: niinpä!
mä onneksi ostin noi kengät, oli niin hyvässä alessa ennen joulua. mietin kyllä silloin, että tuleekohan pidettyä, mutta on kyllä tullut! ja edelleen tykkään.

bea kirjoitti...

Kaulakoru on kyllä hieno. Minulla on vähän samantapainen, tosin sitä ei saa kahta kertaa kietaistua kaulan ympäri. Serkkuni on tuonut sen Barbadokselta :)

aimee kirjoitti...

Sä olet aina niin tyylikäs! Ihana blogi, käyn joka päivä lukemassa =)

Molly kirjoitti...

Ihanat kengät!

MouMou kirjoitti...

Törkeät?!:O Ja pöh!:) Kauniit kynnet. Ja jälleen kerran ihana asu.<3

Jenny kirjoitti...

Mielestäni asusi oli kaukana tylsästä! Klassisen kaunis ennemmin:)

Dolce Vita kirjoitti...

Laukku näyttää erittäin ihanalta! :) Pitäisikin lakata nää kynnet, ovat viikonlopun maalailujen jälkeen aika kauheassa kunnossa...

ellen kirjoitti...

bea: laita kuvaa siitä!

aimee: kiitos:)

molly: kiitos! niin minustakin:)

moumou: niinpä! ja kiitti.

jenny: no joo...mutta joskus se klassinen näyttää niin vitsin tylsältä, toisena päivänä taas ei!

dolce vita: olen tykännyt tuosta laukusta tosi paljon, sen väri on minulle ihan täydellinen.