tiistai 13. toukokuuta 2008

Kiinatossut!

Sain kälyltäni kahdet kiinatossut! Ne ovat ihanat...juuri oikeanlaiset, ohuella kumipohjalla ja lutuisella sametilla. Hän löysi ne minulle jostain eurolla per pari!



Tänään minulla on päällä parin euron kirppishame (villasekoitetta). Innostuin punaisista kiinatossuista ja pitihän niiden ympärille heti kehittää joku kokonaisuus.




Kyllähän ne lisääntyy ihan itsestään...Kenkien syntymä ikuistettuna kuvaan:)



Otin vihdoin käyttöön pikkutyttönä isomummulta saamani ruusukupit. Nämä ovat todella herkät ja suloiset, en tiedä ikää mutta varmaan aika vanhat. Niin ohutta posliinia että valo kuultaa läpi.

8 kommenttia:

Soile kirjoitti...

Voi, voi. Olen jo pitkään halunnut itselleni kiinantossut. Mutta niitä missään näy. Joskus lapsena 80-luvulla niitä oli vähän kaikilla.

ellen kirjoitti...

olen itsekin koittanut etsiä niitä jo pitkään! ei ole löytynyt. on vain paksupohjaisia tai jotain muuten vaan sovellettuja yksilöitä.

Herttainen kirjoitti...

Voi miten suloiset töppöset!

Näin muuten unta pari yötä sitten. Varmaankin alitajuisesti käsittelin sitä kun tapasin sunnuntaina Bisquitsin, mutta unessani olitkin sinä ja olimme kävelyllä. No, ei ole eka kerta kun tämä blogimaailma tulee mun uniin. Pitäisikö vähän rajoittaa ;)

ellen kirjoitti...

herttainen: mäkin olen kerran nähnyt unta blogimaailmasta, siinä oli ainakin dolce vita menossa mukana! ehkä se on merkki siitä, että pientä rajaa;)

Merja kirjoitti...

Laittakaa tapaaminen pystyyn niin ei tarvitse unissa tavata ;-)

Minäkin tapasin Pariisin reissulla pari blogituttavaa - ja oli tosi mukavaa!

kaffe kirjoitti...

AARRGHH! Onko kälysi löytänyt tossut jostain päin Helsinkiä mahdollisesti? Ostin pari kesää sitten juuri samanlaiset tossut, joissa on tuollainen kukallinen sisusta (Kiina-Sopista, joka on lopettanut) ja ohuet pohjat, mutta nyt tossut ovat aivan puhkikuluneet, enkä löydä mistään uusia :´(
Kesä on pilalla, jos en saa uusia tossuja!

ellen kirjoitti...

kaffe: jostain helsingistä noi on. kiva tietää, että noi on kiina-shopin tossut, mä olen kuullut niistä paljon kehuja. kurjaa, että liike lopetti niin yhtäkkiä. tossuongelma on ollut ilmeisen akuutti sen jälkeen.

Anonyymi kirjoitti...

Ah, innostuin kaivamaan omat kiinatossut tämän innostamana esiin! :) Maailman parhaimpia kenkiä. Minulla on yhdet tuollaiset Kiina-Sopista ostetut tossut, taisivat maksaa kympin eli hyvään hintaan sait omasi. Muutamia pareja olen ostanut muualta, mutta eivät ole yhtä hyvät kuin nuo Kiina-Sopin. Nehän tehtiin tilauksesta sinne myyntiin. Harmittaa, että sain ostettua itselleni vain yhdet sieltä. :(

Ihania kesäpäiviä kiinatossutellen!