torstai 10. huhtikuuta 2008

Pitsejä

Eilisen jälkeen minulla on ollut varsinainen pitsi-innostus! Inspiraatiokuvat todella tuntuu toimivan. Tämä paita on hennesiltä. Ihastuin siihen jo kevätkuvastossa mutta luonnossa se olikin jopa kauniimpi. Tätä pidänkin sitten varmaan koko kesän:)



Löysin eilen kirpparilta vanhan pitsikauluksen. Siis sellaisen joita lapsena pidettiin juhlapäivinä. En olisi uskonut että se toimii vielä näin aikuisiällä! Kaulus on ilmeisen vanha ja hyvin herkkää pitsikuviota. Musta mekko on benettonista. Se on paksua huopamaista materiaalia, ihanteellinen talven pikkumusta.


Tässä vielä kaulus vähän lähempää.


Tätä mekkoa pidin paljon viime kesänä. Se on vero modasta ja ihanan pehmoista puuvillaa. Koska pidän kovasti käsinkirjailusta olen kirjonut kaula-aukon itse.


Tässä käsinkirjailut lähempää.


Nämä nahkakengät on seppälästä. Ei kyllä uskoisi! Ruskettuneissa jaloissa nämä tekevät illuusion loputtomista sääristä.


Hups!

6 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Oi, olinkohan sun eka tilaaja :). Ihania pitsejä ja mekkoja, täytyy illalla varmaan lukea kaikki vanhatki postaukset... ;)

ellen kirjoitti...

kiitos, taidat olla ihan ensimmäinen:)

Dolce Vita kirjoitti...

Mä olin sitten toka ;) Ja upeet kengät, paljon oli hintaa? Ja oliko aitoa nahkaa?

ellen kirjoitti...

kiitoskiitos! mä en oikeen vielä tajua tuota blogilistaa...kun oon muokannut näitä sivuja aika ahkeraan näin aluksi niin nyt mun päivityksiä ei noteerata. mut kai se menee ohi sit kun en enää ropella näitä niin usein?
ja nuo kengät ovat, ihme kyllä, aitoa nahkaa!

ellen kirjoitti...

ja hintaa en muista...mutta olisko ollut joku 40-50e. ostin nää joskus pari vuotta sitten.

Omppu kirjoitti...

IHANAT kengät!!!!